Gijom Laturet novi generalni direktor kompanije Tetra Pak u jugoistočnoj Evropi

Gijom Laturet novi generalni direktor kompanije Tetra Pak u jugoistočnoj Evropi foto: Tetra Pak

Kompanija Tetra Pak, globalni lider u rešenjima za preradu i pakovanje hrane, nedavno je objavila da je Gijom Laturet (Guillaume Latourrette) preuzeo poziciju novog generalnog direktora poslovanja kompanije za region jugoistočne Evrope. Gijom zamenjuje Frančeska Faelu (Francesco Faella), koji je prešao na poziciju generalnog direktora kompanije Tetra Pak u Italiji.

Gijom ima više od 16 godina iskustva stečenih na evropskim i globalnim liderskim pozicijama u ambalažnoj industriji. Izgradio je svoju karijeru u sektoru prodaje, kao i u sektorima upravljanja proizvodima i marketingom. Kao dobitnik nagrade kompanije Tetra Pak za globalno liderstvo 2017. godine, Gijom se pridružio timu u jugoistočnoj Evropi sa pozicije regionalnog direktora marketinga kompanije Tetra Pak, gde je bio zadužen za definisanje marketinške strategije za Evropu i Centralnu Aziju, sa posebnim fokusom na digitalizaciju i marketinške usluge. 

Pre angažovanja za region Evrope, Gijom je bio direktor marketinga za Tetra Pak u Francuskoj i globalni menadžer proizvoda za neke od vodećih ambalažnih proizvoda kompanije, kao što su Tetra Gemina® Aseptic i Tetra Prisma® Aseptic.

„Čast mi je da preuzmem ovu ulogu i vodim poslovanje kompanije Tetra Pak u jugoistočnoj Evropi. Kao novi generalni direktor želim da još jednom potvrdim naše nastojanje da doprinesemo razvoju ovog regiona u kojem Tetra Pak ima dugotrajno prisustvo. Nastavićemo sa primenom naše end-to-end tehnologije i globalne ekspertize na lokalnom tržištu u radu sa našim klijentima - proizvođačima hrane i pića kako bismo ubrzali rast poslovanja, a zajedno ćemo nastaviti da razvijamo i modernizujemo lokalnu industriju kako bi bila u mogućnosti da ponudi visokokvalitetne proizvode u praktičnom i održivom pakovanju za naše potrošače”, izjavio je Laturet.

Gijom Laturet će svoju novu poziciju obavljati iz Beograda, a vodiće poslovanje svih četrnaest tržišta kompanije u regionu jugoistočne Evrope, od kojih su najveća Srbija, Grčka, Hrvatska i Rumunija.

 

gminfo.rs

 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Ocenite ovaj članak
(3 glasova)

 

 

 

 

 

 

Go to top