„Metalac posuđe“ po četvrti put pobednik „Sve za kuću“ po izboru potrošača

„Metalac posuđe“ po četvrti put pobednik kategorije „Sve za kuću“ po izboru potrošača „Metalac posuđe“ po četvrti put pobednik kategorije „Sve za kuću“ po izboru potrošača foto: Metalac a.d.

"Srbija je onoliko snažna koliko su jake njene kompanije", rekla je Zorana Mihajlović, potpredsednica Vlade, obraćajući se nagrađenima. Ukupan pobednik među proizvođačima je Nestle Adriatik, a među robnim brendovima Plazma.

„Metalac posuđe“ je četvrti put pobednik kategorije „Sve za kuću“ po izboru potrošača.  Priznanje je Aleksandru Markoviću direktoru „Metalac posuđa“ uručio, danas, u Skupštini grada, Andreja Mladenović zamenik gradonačelnika Beograda.

Zahvaljujući se na nagradi Aleksandar Marković, direktor "Metalac posudja" je rekao „Uskoro Metalac puni 60 godina, i nema dileme da smo dobro naučili da radimo posao“.

Inače, kompanija Metalac se našla među tri najbolja proizvođača u svim kategorijama, zajedno sa Imlekom i Nestle Adriatikom, koji je ukupni pobednik među proizvođačima. Kada je reč o svim robnim brendovima ukupni pobednik je Plazma, Metalac se tako i ovog puta našao medju najprestižnijima.

– Srbija je onoliko snažna koliko su jake njene kompanije. Mnoge od njih su prisutne u svetu. Možda se baš u ovom trenutku pravi hrana u šerpama Metalac ili se negde u svetu jede Zlatiborac. Svi vi koji ste nagrađeni zapošljavate ukupno 40.000 ljudi, a vaš ukupni kapital vredi 1,5 milijardi evra, a to su dva Koridora 10. Hvala što imate viziju i što razmišljte ne samo o svojoj budućnosti, već i o budućnosti Srbije. Vi najbolje znate koliko je godina potrebno da se izgradi brend, da kada kažem keks mislim na Plazmu, a kada kažem šerpa mislim na Metalac - rekla je Zorana Mihajlović.

 
Ovogodišnju akciju "Moj izbor 2018" organizovalo je udruženje "Moja Srbija", uz podršku potpredsednika Vlade i ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Grada Beograda.

 

Priznanja za najbolje domaće proizvode i brendove, foto:Metalac. ad.

 

Dodelu priznanja „Moj izbor” po osmi put organizuje Udruženje „Moja Srbija”, a osnovni cilj kampanje je podsticanje razvoja domaće proizvodnje i poboljšanje kvaliteta robe i usluga u Srbiji.

Ove godine u konkurenciji za nagradu se našlo 780 domaćih proizvoda i brendova. U prvom krugu su glasali korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova su se plasirali u finale. Finalno glasanje u kojem je učestvovalo 140 brendova obavljeno je na terenu u deset gradova Srbije.

 

gminfo.rs

 

 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter
Ocenite ovaj članak
(6 glasova)

 

 

 

 

 

Go to top