• 20 januara, 2021

Prodavnice Metalac- Kompanijska prednost u svakoj krizi

foto: metalac.com

Sa oko 30 miliona evra ukupnog prihoda, uz značajan rast i prometa i dobiti, Metalčev maloprodajni lanac u Srbiji pokazao je još jednom svoj nezamenjiv potencijal i značaj. U kriznim vremenima posebno. Tako je bilo i u 2020. uprkos dvomesečnom perekidu rada zbog pandemije, skraćenom radnom vremenu, odsustvu trećine zaposlenih bar po dve nedelje zbog bolesti ili izolacije.

foto: metalac.com

Maloprodajnim lancem sa preko 80 prodavnica u Srbiji, upravljaju sinhronizovano dva preduzeća – Metalac market u Gornjem Milanovcu i Metalac home market u Novom Sadu. Oba su zabeležila rast prometa i dobiti u odnosu na 2019. godinu.

Sve aktivnosti sprovodili su potpuno sinhronizovano sa ciljem optimizacije nabavke i jedinstvenog nastupa prema potrošačima. U 2020. godini na domaćem tržištu, lanac Metalac je sproveo preko 60 akcija unapređenja prodaje za sve dobavljače.

foto: metalac.com

Apsolutni rekord u prometu zabeležen je u maju, odmah nakon ukidanja vanrednog stanja. Inače, u veoma širokoj ponudi asortimana za kuću, od čaše do bele tehnike i televizora, učešće Metalčevih programa u ukupnoj realizaciji je preko 30 odsto.

foto: metalac.com

Skoro četvrtina ukupnog broja prodavnica Metalac nalazi se u u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu, dok su preostale dostupne u još oko 40 gradova u Srbiji, od Subotice do Pirota i Leskovca.

foto: metalac.com

U periodu restriktivnog rada maloprodajnih objekata značajno je pojačana internet prodaja. Uz već povećan broj zaposlenih, rađeno je na unapređenju sistema za mnogo veći nivo prometa bez zastoja.

foto: metalac.com

SKORO 100 PRODAVNICA U REGIONU

Inače, maloprodajni lanac Metalac danas u regionu ima skoro 100 prodavnica. Više od 10 ozbiljno je pozicionirano u Crnoj Gori, a već dve godine u Zagrebu funkcioniše i prva prodavnica Metalac otvorena u Hrvatskoj. I sve su veoma važna konkurentska prednost Metalca, kako po presudnom učešću u prodaji metalčevih proizvoda, tako i kao najisturenije mesto direktne komunikacije brenda sa potrošačem.

foto: metalac.com

Posebno značajno bilo je otvaranje još dve internet prodavnice u 2020. godini, najpre za crnogorsko a od sredine godine i za hrvatsko tržište.

Izvor: Bilten Metalac

Violeta

Prethodni članak

Čivović: Stigle prve doze vakcine protiv Covid 19

Sledeći članak

Crveni krst GM: Dobrovoljno davanje krvi svakog drugog i četvrtog ponedeljka u mesecu