foto: gminfo.rs
Zbog unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova, od 1. novembra sukcesivno će doći do prestanka blagajničkog rada u našim poslovnicama, saopšteno je danas iz EPS-a.
Oni su izneli podatak da 87 odsto građana račune za električnu energiju plaća preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13 odsto na blagajnama EPS-a.
„U narednih godinu dana, od 1. novembra do 30. oktobra 2025. godine, korisnici koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije „Uvid u račun“ ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije“, poručili su oni.
I za građane koji žele da izmire račune na šalterima Banke Poštanske štedionice u narednih šest meseci omogućena je niža provizija u iznosu od 30 dinara.
Takođe, kako su dodali, EPS je ranije svima koji pređu na elektronski račun omogućila dodatni popust od 50 dinara na svakom narednom računu.
„Broj korisnika elektronskog servisa ‘Uvid u račun’ raste iz dana u dan i premašio je 600.000, što je dodatno ubrzalo trend smanjenja broja transakcija na blagajnama. Na portalu i aplikaciji građani mogu da preuzmu i plate račun, imaju pregled potrošnje i uplata u poslednje tri godine, kao i niz drugih korisnih informacija“, naveli su iz EPS-a.
Građani će, međutim, u poslovnicama EPS, kao i do sada, moći da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije.