foto: Metalac a.d.
Sve što Metalac jeste, može i hoće u realnom svetu, kao kompanija, proizvod, usluga i brend, treba da postigne i u virtuelnom. Proces digitalne transformacije ima upravo to za cilj. „Svet je uveliko krenuo u tom pravcu, a mi, kao i uvek, idemo u korak sa promenama“, kažu u kompaniji Metalac.
Jedan dug i važan proces, poznat kao digitalna transformacija, je praktično dobio kompanijsku podršku da bude započet. Nakon višemesečnih sagledavanja i procena, više prezentacija i strategije koju je obrazložio izvržni direktor za razvoj Vojin Vukadinović, kompanija je ozvaničila osnivanje 15. zavisnog društva – Metalac digital, sa ciljem da se obezbedi dugoročna profitabilnost na digitalnom tržištu.
Metalac je već dugo prisutan u digitalnom okruženju. Danas ima 15 web prezentacija, Facebook adrese u Srbiji i Hrvatskoj, internet prodavnicu i solidnu polaznu osnovu da integriše digitalne kanale, marketinške alate i sveukupnu bazu podataka, kako bi obezbedio viši nivo kompetencija, organizacije i sposobnosti strateškog nastupa na digitalnom tržištu.
Prihodovanje putem pružanja usluga digitalnog marketinga za Metalac brend i prihodovanje od online prodaje proizvoda i roba Metalac grupe, najpre za Srbiju, a potom i regionalno, biće u osnovi planiranja. Metalac digital će imati mali tim ljudi, ali intenzivnu saradnju i neophodnu podršku zavisnih društava i sektora. Za direktoricu novog preduzeća postavljena je Jelena Mijatović, dosadašnji marketing menadžer. Do kraja 2017. godine glavni zadatak je formulisanje strategije i ciljeva za biznis plan za 2018, planiranje potrebnih resursa i formiranje najužeg tima.
gminfo.rs