• 05.10.2025.

Proleter sve očiglednije regionalni igrač

foto: „Metalac Proleter“

Apsolutni lider u maloprodaji prehrambenom robom u opštinama Gornji Milanovac i Ljig, koji se uspešnio širi i na tržište Čačka, završiće 2021. godinu sa preko 28 miliona eura ukupnog prihoda, a za narednu najavljuje preko 30 miliona.

foto: „Metalac Proleter“

Kontinuirani rast praćen je ukupnim zdravljem Metalac Proletera u svim aspektima poslovanja i to je samo potvrda njegove posvećenosti i sposobnosti, uprkos nesumnjivom rastu konkurencije u velikim sistemima. U 2021.

Proleter je renovirao četiri prodavnice na seoskom području, otvorio još jednu u Gornjem Milanovcu i dve u Čačku.

Jelena Luković, foto: metalac.com

– Godina je ponovo bila puna izazova ne samo zbog novih talasa pandemije, već i drugih faktora, kao što su rast cene električne energije, rast nabavnih cena… Bez obzira na sve poteškoće 2021. završavamo nešto iznad plana i 7% bolje od 2020. godine, koja je po mnogim parametrima bila rekordna – ocenjuje generalna direktorka Jelena Luković.

Inače, Proleter godinu završava sa ukupno 44 maloprodajna objekta u našoj i okolnim opštinama i 282 zaposlena trgovca.

foto: Proleter/ozonpress.net
foto: gminfo.rs

Naime, u avgustu je u naselju Ivice otvorena nova prodavnica na 210 kvadrata prodajnog prostora.

Bila je to i prva prodavnica sa novim vizuelnim identitetom koji objedinjuje sve članice Domaćeg trgovačkog lanca (DTL), sa ciljem da se osnaži i podigne njegova prepoznatljivost i konkurentnost.

Renovirane su i potpuno osavremenjene prodavnice u Toponici, Vrbavi, Boljkovcima i Takovu. Sve su takođe u novom vizuelnom identitetu.

foto: Metalac Proleter
foto: „Metalac Proleter“

Na teritoriji Čačka Proleterova maloprodajna mreža je proširena za još dva maloprodajna objekta – jedan u Mojsinju otvoren februara 2021. i jedan u Bulevaru Tanaska Rajića, koji je počeo sa radom u novembru.

Jelena Luković, foto: metalac.com

– Ovim otvaranjem broj naših objekata u Čačku, zajedno sa Mojsinjem, uvećao se na šest, uglavnom u perifernim delovima grada. Renoviranje i modernizaciju maloprodajnih objekata planirali smo i u narednoj godini. Osim toga investiraćemo u razvoj i unapređenje magacinskog poslovanja kako bismo izvukli maksimalnu korist od uvodjenja WMSa. Sve to treba da doprinese najavljenom daljem rastu prihoda za 8% u 2022. – zaključila je Lukovićka.

Izvor: Bilet Metalac

Violeta

Prethodni članak

Fondacija Metalac: Za 16 godina nagradili smo rođenje više od 800 naše dece

Sledeći članak

Novogodišnji program