• 29 маја, 2020

Vežbajmo zajedno, dan četvrti (VIDEO)

foto: Balans Centar, arhiva

Četvrtog dana vežbanja u kućnim uslovima predstavljamo vam vežbe koje su pre svega sa mišiće gluteuse (zadnjicu) ali i za cele noge, kao i za donje trbušnjake.

Podsećamo, vežbe koje su pred vama deo su koncepta sportsko-rehabilitacionog centra „Balans Centar“, a osmislio ih je fizioterapeut Đorđe Milošević.

Važno upustvo prilikom vežbanja:

– Od vežbe broj 1 do vežbe broj 10 sve izvodimo u 3 serije po 20 ponavljanja.
– Od vežbe broj 11 do vežbe broj 14 sve izvodimo, u 4 serije po 10 ponavljanja.
Pauza izmedju serija 30 do 60 sekundi. Pauza između vežbi 2 minuta.

Vežbe koje se izvode jednom nogom rade se bez pauze (dok jedna noga radi, druga odmara).

Trening možete pogledati u videu, na linku ovde.

Ukoliko želite, snimite video klip vašeg treniga i pošaljite u inbox na fb ili instagran Balans Centar.

Pojašnjena vežbi i treninga, takođe, možete pratiti, svakog radnog dana od 18 sati, na zvaničnim nalozima „Balans Centra“, na Instagramu i Facebooku.

Sportsko rehabilitacioni Balans Centar i GMinfo portal svakog dana prikazuju trening (video klip) koji možete odraditi u kućnim uslovima.

Prvi trening – Link – Vežbajte sa Balans centrom i GMinfo portalom

Drugi trening – Link – Vežbaj sa Balans centrom i GMinfo portalom, dan drugi

Treći trening – Link – Vežbajmo zajedno, dan treći

Peti trening zakazujemo vam sutra, u 18 sati. Vežbajte sa nama zajedno. Čekamo vas!

V. Popović, gminfo.rs

Pratite GMinfo i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

 

 

 

 

Violeta

Prethodni članak

Tviter ugasio 8.558 naloga koji su služili za promovisanje SNS i Vučića

Sledeći članak

Komentar – Agrovirus